2017. június 7., szerda

klausztrofób egy gondolat

talán mégis jobb lenne
(azaz kevésbé rossz)
szétszóratni
a szabad térben

mint a föld alatt
egy ládában
férgek közt
lassan rohadni el

---

(u. i. ez nem hivatalos... de
hamvasztást semmiképp sem akarok
menjen minden a maga útján természetesen
ha már ilyen a "természet" rendje...
és lehetőleg minél később 
legyen aktuális a kérdés

de ez a fránya klausztrofóbia....
megmozgatta a fantáziámat, holott...

most mindenesetre megyek ki
mert ma még csak ablakot nyitottam...)



6 megjegyzés:

  1. Jobb nem gondolni rá. Úgyis az élők dolga lesz.

    VálaszTörlés
  2. azért rendelkezni lehet (kell)
    ez egy bizarr gondolat volt amúgy - bocs, a klausztrofóbiámmal, hiszen akkor már nincs mivel érzékelni (ha csak nem teszhalál esete forog fenn)...a lelkem (lekünk)meg - remélem- szabadon fog szárnyallni a föld felett... :)isa...

    VálaszTörlés
  3. Jó lenne, ha más formában, de mégis velük maradhatnánk.

    VálaszTörlés
  4. miért is ne?.... (rajtunk is múlik, azt hiszem... remélem, illetve lehet, hogy rajtuk is... nem tudom... bonyolult)...de én egyszer kaptam egy sugallatot (anyu halála utáni időben) ..., hogy "mint fluidum"... igen (s azt se tudtam akkor, hogy értelmezzem ezt a szót), meg mást... (ezekre nincsenek szavaink, képzeteink is homályosan,de akkor is van, ami túléli a testet... persze hogy meddig, hogy... nem tudhatjuk itt és most)

    VálaszTörlés
  5. Épp a napokban voltam egy ilyen "szórásos" temetésen és tulajdonképpen megnyugtató volt. De azért azon elgondolkodtam, hogy a hozzátartozóknak milyen érzés lesz majd? Nem lesz-e valamiféle hiányérzetük.
    Bízom (hiszek) abban, hogy a lélek nem hal meg, remélem, így van.

    VálaszTörlés
  6. jaj, ne! mihelyt irtam hasonlót ,megbántam... semmiképp se...(a hamvasztás nálunk tilos is, és én eleve berzenkedek vele kapacsolatban, még mielőtt tudtam volna ezt a tiltást)...és hát akkor nincs emlékhely?...csak az a földalatti bezártság...csak azt tudnám feledni..
    és igen , csak a lélek szabadsága és örök mivolta lehet vigasz mindenképp (és egyfajta "megnyugtatóbb "megoldás" Is)

    VálaszTörlés